communicatieplanning

De communicatiestrategie en het communicatieplan vormen de basis voor de content marketing, content strategie en het contentplan.

 

Content marketing omvat het brengen van een relevant verhaal (storytelling) dat jouw doelgroep  boeit. Content marketing in combinatie met inbound marketing of marketing automation zorgt voor het bereiken van je doelstellingen: extra leads, sales, verhogen van klantenbetrokkenheid

Bij contentmarketing is de traditionele “what’s in it for me” belangrijk.
Want verhalen die boeien en raken worden doorverteld en gedeeld, klanten willen er meer over weten of het wordt geliked. En dat is wat we willen bereiken.  We brengen relevante content zowel in onze social media verhalen, social media advertising, op onze website, in blogs,…

Gerelateerde cases

Hermine Verschueren, zaakvoerder Pinpoint

Vertel me meer

Volg je niet helemaal?
Geen nood, ik help je graag verder!
Of wil je het liever allemaal aan mij overlaten? Dat kan ook!
Want wij werken zowel op interim– als op projectbasis. We bespreken vooraf de targets die je wil behalen, zetten een actieplan op en evalueren elke maand de KPI’s. Tot snel?

Contacteer mij

Contact